Garantie en klachten

Uiteraard geldt er een garantie op artikelen die u bij ons koopt, Een artikel moet in goede staat zijn als u dit van ons ontvangt en bij normaal gebruik moet het naar behoren functioneren. Mocht je een artikel ontvangen wat niet goed functioneert of een defect vertoont meldt dit dan binnen 48 uur wij zullen het artikel voor u proberen om te ruilen. Mocht dit niet lukken dan kijken wij naar de mogelijkheden om u zo snel mogelijk een andere passende oplossing te bieden. Dit kan zijn reparatie door de leverancier of terugbetaling van het het aankoopbedrag.

In principe geven wij de volgende garantie termijnen, indien een leverancier een andere fabrieksgarantie termijn hanteert zullen wij deze overnemen. Uiteraard dient er altijd een aankoop bon of het garantiebewijs overlegd te kunnen worden.

Horloges
Op alle Ernest horlogesgeven wij 6 weken garantie op alle Q&Q horloges en Prisma horloges geven wij de gebruikelijke fabrieksgarantie ( 1 of 2 jaar).Horloges hebben alleen garantie op het uurwerk. Horlogebandjes zijn net als verkleuring, de kroon en de batterij uitgesloten van garantie.

Eveneens uitgesloten van garantie is de waterdichtheid, waterdichtheid is namelijk altijd een moment opname. Waterdichtheid heeft met veel factoren te maken, zo zitten er divers afsluitringetjes / rubbertjes verwerkt in het horloge. Echter zorgen vaak o.a. temperatuur verschillen er al voor dat dit kan gaan werken waardoor er water in het horloge kan komen. Daarnaast kan het zijn wanneer de kroon niet goed afsluit of een knopje bijvoorbeeld is ingedrukt dat er water in het horloge komt. Hierdoor is het niet te doen garantie te geven op waterdichtheid. Wilt u een batterij laten vervangen waarna het horloge weer waterdicht gemaakt moet worden dan kunnen wij dit voor u verzorgen, wij zullen uw horloge opsturen naar de fabrikant, de kosten zullen wij aan u door berekenen.

Heb je een klacht?

Mocht je onverhoopt een klacht hebben of aanspraak willen maken op garantie verzoeken wij u dit vooraf te melden via een email: info@hippeklokjes.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ons advies is een retourzending altijd te versturen met een track & trace code zodat de zending getraceerd kan worden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor zoek geraakte zendingen.

Tips: om horloges en sieraden mooi te houden, draag ze niet onder de douche zeep en shampoos etc. kunnen het product doen verkleuren en beschadigen. Draag een horloge niet tijdens het slapen, je weet immers nooit wat je doet in je slaap.

Cookie instellingen

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Privacybeleid | Sluiten
Instellingen